Emballage opkrævning

Emballage opkrævning

Vælg Produktmuligheder og dernæst Emballage i admin-menuen. Opret et nyt element og angiv hvorvidt der er valgfrit eller påkrævet. Herefter indtaster du teksten- der står på ordrelinien hvis man har valgt produktet TIL- der står på ordrelinien hvis man har valgt...
Tilgængelighedsperioder

Tilgængelighedsperioder

Vælg åbningstider i admin-menuen. Klik på Tilgængelighedsperioder. Navngin din tilgængighedsperiode, f.eks. ”frokost”. Udfyld derudover tidsintervallet hvorfra produktet skal være aktivt og tilsvarende på hvilke(n) dag(e). Gå derefter ind på produktet som skal have...
Marker produkt som udsolgt

Marker produkt som udsolgt

Under tandhjulet vælges POS-IPAD. Derefter klikkes på Indstillinger hvor man til venstre kan vælge produkterne og markere dem som udsolgt ved at sætte knækpil i firkanten. Tilvalg kan også meldes udsolgt via fanen i toppen af...
Lagerstyring

Lagerstyring

Vælg produkter i admin-menuen. Vælg det/de produkter du ønsker at tilføje lagerstyring på ved at trykke på Rediger. Tryk på avanceret og nederst på siden kan du tilføje et lager-antal. På POS-IPAD kan du under Indstillinger se og ændre status på dine...
Oprettelse af produktbillede

Oprettelse af produktbillede

Vælg produkter i admin-menuen. Vælg det produkt der skal have tilføjet produktbillede og tryk rediger. Tryk på produktbillede, vedhæft billede og tryk på Upload billede. Opdater bestillingssiden for at se...