Lær hvordan du tilbagebetaler en ordre før og efter den er markeret som udleveret.
Viser alle artikler indenfor kategori:
Generel brug
Slet ordre
En ordre slettes under POS-iPAD -> Ordreliste. Tryk på ordrenummeret. Er ordren ikke betalt, tryk blot på slet. Er ordren betalt, men ikke hævet, tryk på annuller betaling og slet derefter ordren. Er ordren betalt og hævet, kan du ikke annullere betalingen og...
Glemt kode
Hvis du har glemt din kode til NTA, kan du skrive dit brugernavn / E-mail i feltet under ”Glemt kode?”.Derefter modtager du en Email med et engangslink til at logge ind. Her kan du skrive en ny kode som aktivt bliver gældende når der trykkes på ”Gem”.
Beskeder
Vælg ”Beskeder” under Avanceret i admin-menuen. Så klikkes på ”Opret ny besked”, hvorefter et udfyldningsskema kommer frem. Dato fra/til vælges, hvorefter man vælger datointervallet. Her kan man vælge imellem ”faktisk dato” eller ”afhentnings / leverings-tidspunkt”....
Sektionering på køkken-bon
Vælg produkter i admin-menuen. Marker det/de produkter du vil gruppere og tryk derefter på Rediger under Print kategori. Så får du muligheden for selv at navngive printer-kategorien, så de valgte produkter printes samlet på køkken-bonnen.
Lukkedage
For at lukke helt for bestillinger, kan man bruge lukkedage. De findes under indstillinger > Åbningstider > Lukkedage. Her kan man angive en besked, der skal vises til gæsten, hvis de prøver at bestille denne dag.Man vælger datoer, begge dage inklusiv i...
Find admin-område
For at få adgang til admin-området, klik på tandhjulet øverst i højre hjørne. Herunder findes Admin. Ikke alle brugere har adgang til dette område.